Aktivní dovolená v létě

Hotel Černá Bouda je ideálně situován přímo na vrcholu Černé hory, daleko od hluku a dopravy. Bohatá příroda Krkonošského národního parku nabízí nespočetné možnosti výletů a nezapomenutelných sportovních zážitků. Aktivní dovolená v létě je ideální na horách, kde si můžete vychutnat nejen velebné horstvo, ale také čerstvý horský vzduch. Pokud již víte, že Vás čeká aktivní dovolená v létě, dopřejte si ji ve zdravém duchu a s možností kvalitního odpočinku, který Vám zajistí horský hotel Černá Bouda.
Cyklisté jistě ocení možnost začínat své cyklotrasy na vrcholu hor a končit je výjezdem lanovkou na Černou horu (přeprava kol je bezplatná!).

Aktivní dovolená v létě: sportovní programy a aktivity

provozuje agentura K&K Ski School

Letní aktivity

• pěší výlety s průvodcem
  • výlety na horských kolech včetně průvodce
  • zapůjčení kol na hotelové recepci (250,-Kč/den)
  • tandemový seskok (paraglaiding)
  • lukostřelba
  • jízda na koních
  • zapůjčení koloběžek
  • skalní lezení, základy lezecké techniky, slaňování
  • hry v přírodě, nízké lanové aktivity
  • golfové hřiště Mladé Buky (15 km)

Aktivní dovolená v létě: tipy na pěší túry

1. Z Černé hory po Zvonkové cestě do Janských Lázní
Trasa začíná u horní stanice a dále vede po asfaltové cestě k Zinneckerovým Boudám, kde odbočíte vlevo a následně sejdete po lesní cestě úbočím Černé hory nad Těsným dolem do Janských Lázní k hotelu Lesní dům. Po červeně značené trase tak celkově zdoláte 5km.
2. Z Černé hory po černohorské silnici do Janských Lázní
Trasa je vede od horní stanice lanové dráhy po asfaltové cestě k Zinneckerovým Boudám (červeně turisticky značená cesta), po ostré zatáčce vpravo následuje dlouhý travers úbočím Černé hory k levotočivé zatáčce pod Zrcadlovkami. Na křižovatce odbočíte vpravo žlutě turisticky značenou cestou směrem k Hoffmanovým Boudám, kde překřížíte státní silnici a dále po zeleně turisticky značené cestě přijdete k dolní stanici lanové dráhy v Janských Lázních. Celková délka trasy je 6,2 km.
3. Z Černé hory přes Václavák do Pece pod Sněžkou
Trasu začnete na horní stanici lanové dráhy, odkud sevydáte po červeně turisticky značené cestě okolo Sokolské a Černé boudy k Václaváku. Trasa dále pokračuje úbočím nad Javořím potokem ke Kolínské a Pražské boudě, kde po žlutě a následně modře turisticky značené cestě sejdete do Pece pod Sněžkou. Konečná délka trasy je 5,5 km.
4. Z Černé hory okolo Černohorského rašeliniště a Vlašských Bud do Velké Úpy
Cesta začíná na horní stanici lanové dráhy a vede po červeně turisticky značené cestě okolo Sokolské a Černé boudy nad Václavák, kde odbočíte vpravo a po žlutě turisticky značené cestě okolo Černohorského rašeliniště přijdete na Pěticestí. Z Pěticestí se vydáte po strmé lesní pěšině k Vlašským Boudám, kde je v provozu mléčná farma manželů Sosnových. Trasa i nadále pokračuje po žlutě turisticky značené cestě pozvolným sestupem do Velké Úpy. Celý výlet je mírně náročnější než předchozí - zabare celkem 8,3 km.

Aktivní dovolená v létě: tipy na cyklistické výlety

1. Krkonošská cyklistická naučná stezka
Nástupní trasa k naučné stezce je vedena od horní stanice lanové dráhy okolo Sokolské a Černé boudy k rozcestí pod Černou boudou (označení tras MTB č. 19A, 1B), kde začíná vlastní trasa 1. KCNS, která je vedena po lesních cestách zajímavými částmi Černé a Světlé hory. Základní trasa okruhu je vedena takto: rozcestí pod Černou boudou - Zrcadla - sedlo pod Kolínskou boudou - Václavák - Pěticestí - Vlašské boudy - Krausovy boudy - u Modrých kamenů - Velké Pardubické boudy - rozcestí pod Černou boudou.
2. Z Černé hory po černohorské silnici do Janských Lázní
Trasa je vedena od horní stanice lanové dráhy po asfaltové cestě k Zinneckerovým Boudám, po ostré zatáčce vpravo následuje dlouhý travers úbočím Černé hory k levotočivé zatáčce pod Zrcadlovkami. Následuje opět dlouhý travers ke srubu Správy KRNAP, kde po ostré zatáčce vpravo a rovinatém úseku dojedete k Hoffmanovým Boudám (označení trasy MTB č. 19A). U Hoffmanových Bud odbočíte vlevo na státní silnici, po které dojedete k dolní stanici lanové dráhy v Janských Lázních. Celková délka trasy je 7,2 km.
3. Z Černé hory cestou "T" do Janských Lázní
Trasa je vedena od horní stanice lanové dráhy okolo Sokolské a Černé boudy k rozcestí pod Černou boudou (označení tras MTB č. 19A, 1B), kde odbočíte vpravo. Rovinatým úsekem v délce 300 m dojedete k rozcestí nad Velkými Pardubickými boudami, kde odbočíte vlevo (označení trasy MTB č. 1B), následuje sjezd okolo Velkých Pardubických a Krausových Bud k Modrokamenné boudě. Dále se napojíte na trasu MTB č. 27, po níž sjedete do Janských Lázní do lokality za hotelem Lesní dům. Délka cesty "T" je 8,2 km.
4. Z Černé hory přes Zrcadlovky do Janských Lázní
Trasa je vedena od horní stanice lanové dráhy okolo Sokolské a Černé boudy k rozcestí pod Černou boudou (označení tras MTB č. 19A, 1B), kde odbočíte vlevo a napojíte se na trasu 1. KCNS. Ve sjezdu od Zrcadel k sedlu pod Kolínskou boudou odbočíte vlevo, na značenou trasu MTB č. 19B, která je vedena úbočím Černé hory nad Železným dolem k Zrcadlovkám. Následně se napojíte na Černohorskou silnici (označení trasy MTB č. 19A), po níž sjedete ke srubu Správy KRNAP, kde po ostré zatáčce vpravo a rovinatém úseku dojedete k Hoffmanovým Boudám. U Hoffmanových Bud odbočíte vlevo na státní silnici, která vás dovede k dolní stanici lanové dráhy v Janských Lázních. Tato trasa je dlouhá 13,6 km.